Roermondse dammers naar Juul Meesterstoernooi

Geplaatst op 07-12-2007

Zondagmiddag vindt in Munstergeleen het Juul Meesterstoernooi plaats.

Een van Limburgs markante dammers wordt die dag geëerd door middel van een toernooi waaraan zijn naam verbonden wordt. Toen Juul, erelid van de PLDB, enige tijd geleden gevraagd werd of er een jeugdtoernooi naar hem mocht worden genoemd, was hij meteen enthousiast.

Deze activiteit wordt georganiseerd door de Limburgse Damschool, en het is een van de eerste activiteiten die de jonge stichting organiseert.

Naar verwachting zal een twintigtal jeugdige dammers en damsters in Munstergeleen, in het honk van de damschool, aantreden voor dit illustere evenement.
Ook voor senioren staat het toernooi open.

Het geheel begint om 13 uur stipt. Rond 17 uur zal de prijsuitreiking plaatsvinden.

In ieder geval zullen van onze vereniging Rob Aartsen, Wiel Okrogelnik, Ger Pisters, Jack Sijbers en Leon Zeegers van de partij zijn.

Voor alle info klik hier en schuif de rechtse balk omlaag.