KNDB-Jubileumboek voor ieder KNDB-lid

Geplaatst op 11-12-2011

[09-12-2011] Vandaag overhandigde redacteur Theo van den Hoek op een feestelijke bijeenkomst op het nieuwe bondsbureau in Veenendaal het eerste exemplaar van het KNDB-jubileumboek '100 jaar dammen op 100 velden. Een eeuw dammen in Nederland' aan KNDB-voorzitter Johan Haijtink.
De KNDB sluit haar 100-jarig jubileum af met een cadeau voor alle leden. In de komende weken ontvangt elk KNDB-lid via zijn clubsecretaris een exemplaar van het jubileumboek.

Bron: kndb.nl

De leden van damclub Roermond die vrijdag op de clubavond aanwezig waren mochten hun exemplaar daar reeds ontvangen. De eerste reacties op het prachtig uitgevoerde boekwerk uitgevoerd in een kloek formaat, doordrenkt met vele tientallen foto's, partijen, anecdotes en een uitgebreide geschiedschrijving over 100 jaar dammen in Nederland, waren zonder meer positief.