PLDB-clubcompetitie: Roermond opent tegen Schaesberg

Geplaatst op 05-04-2024

Lange tijd zag het er naar uit dat dit seizoen geen PLDB-clubcompetitie zou worden georganiseerd. Tijdens het voorzittersoverleg van enkele weken geleden is de gelukkige beslissing gevallen dat er toch nog een competititie zal plaatsvinden.

Op 6 april vindt de eerste ronde van de Limburgse titelstrijd voor clubs plaats in het clublokaal van damvereniging Schaesberg (Markt 30 in Schaesberg). Roermond mag het in de openingsronde opnemen tegen het sterke kwartet van DVS Schaesberg, het kampioensteam van vorig jaar.

Damclub Roermond verloor vorig seizoen het duel tegen Schaesberg met 6-2 . Joop Verstappen en Ton Coenen zorgden destijds voor de Roermondse (licht)puntjes.

Het Schaesbergse viertal is ook dit seizoen veruit favoriet voor het kampioenschap.

Gaat Roermond bij de competitieouverture voor een stunt zorgen?