DC Roermond aktief in Limburgse wintertoernooien

Geplaatst op 30-12-2006

De laatste dagen van het wegkwijnende jaar en in de eerste week van het nieuwe jaar gonst het bij de Limburgse damverenigingen van aktiviteiten. Zo stond afgelopen woensdagavond de 3e editie van het Eureka onlinetoernooi op de agenda, terwijl Maastricht de dag erna de gastheer was voor het alweer 6e Euregiosneldamtoernooi.

Op de deelnemerslijst van beide toernooien prijkten de namen van leden van onze vereniging.

Rob Aartsen was de enige DC Roermondspeler die zijn geluk beproefde bij het Eureka onlinetoernooi dat maar liefst 39 deelnemers trok. Wanneer we bij nummer laatst van de ranglijst beginnen is Rob daar eerste geworden. Zijn score? Matig.

In Maastricht waar Raes DC Maastricht ruim 30 dammers mocht verwelkomen, streden zes van onze leden om de prijzen.
PLDB-voorzitter Bert Verton schreef het toernooi op zijn naam.
Ger Pisters eindigde met 7 punten op een gedeelde 11e plaats.
Jeroen Huskens, Jos Werson en Willy Okrogelnik eindigden allen met 6 punten op de 13e plaats.
Rob Aartsen en Leon Zeegers eindigden gezamenlijk met 4 punten op een gedeelde 25e plek.

Voor een verslag met uitgebreide links naar verslagen van de organiserende instanties zie de de website van de PLDB.