Nieuws

Clubpromotion: Actualiteit bij de websites van de Limburgse damclubs

Geplaatst op 18-09-2006

Een goedbijgehouden, actuele website is een van de moderne varianten van clubpromotion.

Een rondje langs de websites bij de Limburgse damverenigingen leert dat de clubs hieraan toch niet allemaal die aandacht geven die het surfend publiek bij dit medium verwacht. Hieronder enkele opvallende feiten, niet bedoeld als een negatief signaal, integendeel, eerder bedoeld als een opwekking aan de redacteuren en een goedbedoelde stimulans om positief met de opmerkingen om te gaan.

Een website starten is één, een website beheren en onderhouden is vers twee.

De website van Schaesberg maakt nog altijd geen melding van het Limburgs clubkampioenschap dat door Schaesberg is behaald.

De website van Roderland doet ook al maanden na dato nog steeds geen uitspraak over de laatste competitiewedstrijd.

De website van Eureka zegt vandaag nog helemaal niets over de komende bondscompetitie. Gelukkig wordt de onderlinge competitie wel in de schijnwerper gezet.

De website van DIOS is recentelijk bijgewerkt, zij het met enige achterstand.

De niet genoemde verenigingen: op de huidige voet doorgaan.