Nieuwjaarsborrel gaat niet door

Geplaatst op 21-12-2012

Met enig vertoon is onlangs de Nieuwjaarbijeenkomst van de damclub wereldkundig gemaakt.
Vandaag wordt die mededeling herroepen.

Enerzijds speelt de wisseling van de wacht in het café van de sporthal een aanleiding, anderzijds vinden de dammers die elkaar op 4 januari (clubavond), en op 5 januari (competitieduel) al gezien hebben, het toch iets teveel van het goede om dan op 6 januari nog eens als een extra sausje een nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren. Met andere woorden: er is in 2013 geen nieuwsjaarsbijeenkomst van de damclub.

Wat de wisseling van de wacht betreft: op zaterdag 29 december nemen Dieter, Ans en Martijn afscheid van hun vertrouwde plek achter de bar en alles daaromheen. Na veertig jaar vinden Dieter en Ans het welletjes.

Om 20 uur is er een afscheidsreceptie waarvoor de damclub een uitnodiging heeft ontvangen. Ongetwijfeld zullen de leden van de damclub massaal op die laatste bijeenkomst aanwezig zijn. Rond 22 uur zullen de nieuwe uitbaters figuurlijk de sleutel overhandigd krijgen. De dammers kunnen dan kennis maken met de nieuwe gastheer en gastvrouw.