Buitenlandse belangstelling voor DC Roermond

Geplaatst op 14-09-2011

Enkele weken geleden, toen de dammers nog volop aan het genieten waren van het zomerreces, meldde zich aan de bar van het café in de sporthal een dame. Nu is dat niets bijzonders ware het niet dat die dame heel belangstellend informeerde naar de lokale damclub. Helaas, de dammers waren toen nog in geen velden of wegen te bekennen.

Maar de bezoekster is een vasthoudend type. A.s. vrijdag zal zij als alles naar wens verloopt, opnieuw een bezoek brengen aan de sporthal en dan zijn de dammers wel degelijk aanwezig. Het enige dat we nu kwijt willen is dat ze al veel jaren damt en meer dan gewone belangstelling heeft voor onze vereniging. Of een lidmaatschap mogelijk is? Dat zal de tijd leren. Na vrijdagavond weten we meer.