Clubkampioenschap: Okrogelnik drie punten los

Geplaatst op 17-12-2010

(66.788) Ook Joop Verstappen is er niet in geslaagd om koploper Wiel Okrogelnik een puntje af te snoepen. Alle goede bedoelingenten spijt moest ook Boukoulse Joop in de titelhouder zijn meerdere erkennen. Okrogelnik kan na acht partijen bogen op een 100%-score. Ger Pisters en Wim Sanders, die allebei vrijdagavond niet in aktie kwamen, kunnen nog een bedreiging vormen voor de veelvuldige clubkampioen, maar de voorsprong van de koploper begint angstaanjagende vormen aan te nemen.

Voor een aangename verrassing zorgde Jeroen Huskens. Nu deed hij gisteren prima zaken door tegen Joost Heltzel de balans in evenwicht te houden. Jeroen handhaaft zich door deze uitslag keurig in de hoogste gelederen van de ranglijst.

Later meer.