Nieuwjaarsborrel op zondag 9 januari 2011

Geplaatst op 05-12-2010

(66.374)

Nieuwjaarsbijeenkomst

Rond de komende feestdagen zullen verschillende clubavonden of helemaal geen doorgang vinden of misschien op een beperkte schaal doorgang vinden. Kerstavond en oudjaarsavond zal er sowieso geen clubavond plaatsvinden. Een week daarna is er misschien op bescheiden schaal een clubavond, maar de harde kern van dammend Limburg zal dan voor een groot deel aanwezig zijn bij het Nieuwjaarsdammen in Schaesberg.

Dit alles op een rijtje zettend hebben de dammers in overleg met de beheerders van het café besloten om de
Nieuwjaarsbijeenkomst van de damclub te houden op zondag 9 januari 2011 in Café Dieter en Ans vanaf 15.00 uur.

Wie weet zien andere verenigingen hierin een aanleiding om ook op die dag een nieuwjaarsborrel te organiseren.